Packard Bell EasyNote TS İnceleme

Packard Bell’den performansa ve dizyana önem veren kullanıcılar için yep yeni bir seri: Packard Bell EasyNote TS.  Tasarımı ve şıklığı ve sunduğu eşsiz performans ile kullanım adeta keyfe dönüşüyor. Packard Bell EasyNote TS Abanoz siyah, Lal kırmızı veya İnci beyazolmak üzereüç büyüleyici renkte piyasaya sunulmuştur. Packard Bell EasyNote TS yeni 2. nesil Intel® Core™ işlemci ailesi ve uzatılmış pil ömrü için NVIDIA® Optimus™ teknolojisi destekli NVIDIA® GeForce® GPU’lar ile donatılmıştır. Bana gönderilen paket içeriğindeki cihaz “İnci Beyaz” rengine sahipti. Ürünü daha yakından tanımanız için cihazın paketten çıkarılması dahil detaylı bir anlatım yapmaya çalıştım. Dilerseniz adım adım Packard Bell EasyNote TS cihazımızı tanımaya çalışalım.

  

Kasa:

Packard Bell EasyNote TS parlak kasa yüzeyine sahip. Kasa üzeri  papatya şeklince zincir desenlerle süslenmiş durumda.  Tasarım olarak oldukça göz alıcı duruyor. Kasanın sahip olduğu parlak zemini sürekli temiz görmek için elinizden temizlik bezinizi düşürmemeniz gerekebilir. Kasa 2,6kg ortalama bir ağırlığa sahip. Kasanın sağ ve sol tarafında bir adet menteşe bulunmakta. Menteşe renkeleride kasa rengi ile benzer olması şıklık açısından oldukça iyi olmuş. Cihazın ön kısmında Kart Okuyucu (SD, MS (Pro), MMC, xD) bulunmaktadır. Ayrıca sisteme ait bilgilendirme LED’leride ön kısımda yer almaktadır.

Bağlanılabilirlik:

Packard Bell EasyNote TS’un kasasının üzerinde birçok giriş mevcut. Ekran görüntüsü aktarımı için HDMI ve VGA girişi mevcut. Veri aktarımı için USB 3.0 özelliğini destekleyen girişler mevcut. LAN, Kulaklık ve Mikrofon girişleride cihazın sol kısmında mevcut. Ayrıca sol tarafta işlemci fanı için kullanılan havalandırma panelide mevcut. Ayrıca adaptör girişide yine cihazın sol kısmında konumlandırılmış. Cihazın sağ kısmında ise biri USB3.0 olma üzere iki adet  USB girişi mevcut. Sol arka tarafta ise masa ve benzeri ünitelerde kullanılmak üzere kilit girişi bulunmakta.  Yine cihazın sağında CD-DVD RW özelliğine Optik Medya okuyucu bulunmaktadır. Ses sistemi tuş takımının hemen üzerine yerleşmiş durumda. Ses kalitesi olarak oldukça tatminkar. Ama yinede profesyonel anlamda müzik dinlemek isteyenlere yeteceğini düşünmüyorum. Cihazın arka kısmında herhangi bir giriş-çıkış bulunmamakta.

Giriş Cihazları:

Packard Bell EasyNote TS’un en büyük özelliklerinden bir tanesi üzerinde bulunan “Numpad” ile oldukça geniş bir klavye kullanım alanı bulundurması. Gömülü tuş takımı yerine çıkıntı şeklinde tasarlanmış tuşlar oldukça yumuşak ve kullanışlı bir yapıya sahip. Tuş takımı üzerinde bulunan simgeler sayesinde klavye setini kullanmak oldukça rahat. Tek göze batan unsur yön tuşlarının biraz küçük olması. Bu durum benim gibi Notebook ile araba yarışı gibi oyunları oynayan kullanıcıları zorlar nitelikte. İncelemek için tarafıma gönderilen ürün sanırım Türkiye için tasarlanmamış olsa gerek tuş takımı tamamen İngilizceydi. Sonuç olarak üzerinde bulunan Numpad ve kolay kullanılabilir tuşları sayesinde Packard Bell EasyNote TS benden geçer not almayı başardı. Bu arada “fn” tuşunun  sol başta olmaması; “ctrl” tuşunun yanında yer alması beni sevindirdi. Bu önemsiz bir ayrıntı gibi görünsede benim gibi sıklıkla “ctrl” tuşunu kullanan birisi için oldukça sıkıntılı durumlar doğmasına neden olan bir dizilim olabilirdi. Bunun yanında sağ üst kısımda bulunan tuşa tıklayarak anında sosyal ağlara bağlanmanız mümkün. Packard Bell Sosyal Ağları tek bir düğmeye dokunarak en popüler sosyal ağ sitelerine aynı anda bağlanmanızı sağlar. Cihazın açma-kapama tuşu sol kısımda bulunmakta. İçerisinde kullanılan mavi led sayesinde oldukça göz alıcı durmaktadır.

Packard Bell EasyNote TS üzerinde multitouch bir Touchpad kullanılmaktadır. Zoom, döndürme, gezinme gibi tüm işlemleri tek parmağınızla rahatlıkla yapabilirsiniz. Touchpad kullanım olarak oldukça geniş durmakta. Üzerindeki tuş takımı bir bütün halinde hazırlanmış. Bu durum tozlanmayı ve kirlenmeyi minimum düzeye indirmektedir. Yukarı-Aşağı kaydırma işlemlerinide Touchpad’in  sağ tarafındaki ayrılşmış kısım ile yapmak mümkün. Oldukça kaygan kullanışı bir yapıya sahip olan Touchpad’in kasa kapağındaki gibi papatya zinciri şeklindeki gri tonlamalara sahip görüntüsü oldukça hoş. Son olarak Packard Bell EasyNote TS’ta klavye ve Touchpad ikilisini kullanmak son derece rahat ve keyifli.

Görüntü:

Packard Bell EasyNote  15,6 inç, 16:9 HD, 1366×768 piksel özelliklerine sahip LED LCD panelden oluşmaktadır. Görüntüsü kalitesi olarak mükemmele yakın bir seviyede. Packard Bell EasyNote TS kullandığı Nvidia Geforce GT 540M 2GB VRAM sayesinde size oyun oynarken veya bir bluray film izlerken üstün bir kalite sunmaktadır. Geniş ekranı sayesinde ekranınızda çalıştığınız tüm uygulamalara hakim olmanız mümkün. Packard Bell EasyNote TS üzerinde 1,MP HD kamera bulundurmakta. Sosyal medyada arkadaşlarınızla yüksek kalitede görüntülü konuşma yapmanız veya konferans vermeniz mümkün.


Yazılımlar:

Packard Bell EasyNote TSWindows 7 Home Premium 64Bit lik işletim sistemi ile sunulmaktadır.(Bu durum dağıtım yapılan ülkelere göre farklılık göstermektedir.)

Ofis programı olarakta Microsoft Office 2010 Preloaded ile gelmektedir. Aktivasyon key girerek bu yazılımıda kullanmanız mümkün. Güvenlik yazılımı olarak Packard Bell EasyNote TS üzerinde “Norton Internet Security” bulunmaktadır. Tabi bu yazılımında deneme sürümü olduğunu belirtmekte fayda var.

Packard Bell EasyNote TS sosyal ağlara rahatlıkla bağlanabilmeniz için içerisinde “Social Network” adında bir yazılımıda bulundurmaktadır. Tek program ile Facebook hesabınıza bağlanıp arkadaşlarınızla iletişeme geçebilir, Youtube hesabınıza bağlanarak sevdiğiniz görüntüleri arakdaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Ayrıca Flickr hesabınıza bağlanıp yüzlerce resmi yine arkadaşlarınızla anında paylaşabilirsiniz. “Social Network” uygulaması sayesinde Packard Bell EasyNote TS’i asla yanınızdan ayıramayacaksınız.


Packard Bell EasyNote TS içerisindeDVD ve CD lerinizi çoğaltmak için popüler uygulama olan “NERO” yuda barındırmaktadır. Ayrıca “FREESTUDIO” uygulaması sayesinde onlarca uygulamayı tek bir pencerede çalıştırmanız mümkün. Packard Bell EasyNote TS kullanmaya başlamadan önce içerisinde bulunan “Packard Bell Recovery Management” yazılımı ile sisteminizi yedeklemeniz ileriki kullanımızda oluşacak bir hatadan doalyı sisteminiz çalışmaz hale gelirse size faydalı olacaktır.

Sonuç:

Packard Bell EasyNote TS tasarım ve performans olarak sahip olunması gereken bir cihaz. Günümüzde sosyal ağların bu denli fazla kullanıldığı bir zamanda Packard Bell EasyNote TS içerisindeki yazılımlar sayesinde size son derece faydalı olacaktır. 1299 $ + KDV fiyatı ile sunulan bu ürüne sahip olmanın bir ayrıcalık olacağını unutmayın.

 

Teknik Özellikler:

İşletim Sistemi: Windows 7 Home Premium 64Bit
İşlemci:  Intel Core i5-2410M 2.9GHZ
Ekran: 15,6 , 16:9HD LED LCD 1366*768
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GT 540M, 2GB VRAM
RAM: 4GB DDR3 1333MHZ
HDD: 500GB HDD 5400RPM
Optik Medya: DVD-Super Multi DL Drive
Kart Okyucu: Multi Card Reader
Kablosuz: 802.11 b/g/n
Bluetooht: Bluetooht 3.0+HS
Pil: 6 Hücreli Li-ion Pil

88 yorum

  1. erdal özcan Yanıtla

    ıkıay önce aldımbu modelı 1280tl aldım satış departmanı tavsıye ettı yegenım begendı. aldım şu an bi sorun yok.begenıyorum ama ne toşhıba ne sony eder. bda başka fena deıl on uzerınden 8 verdım.

  2. Cafer Yanıtla

    Ben alalı birkaç ay oldu. Görüntüyü projeksiyon aletine vermek istiyorum bir türlü başaramıyorum. Daha iyi anlayan arkadaşlarla da uğraştık onlar da yapamadılar. Bilmediğimiz bir özelliği mi var, yoksa makinada mı bir sıkıntı var anlamadım. Bu konuda bir bilgisi olan varsa açıklarsa sevinirim.

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba Cafer,
      Ekran çözünürlüğünü değiştirip deneme yaptınız mı? Ekran kartınızın ayarlarının nasıl olduğunu kontrol ediniz. Görüntü çıkış üniteleri olarak hangi birimler seçili.

  3. cenk Yanıtla

    arkadaşlar packard bell bi işe yaramıyor. servis ağı iğrenç. bn aynısını kullanıyorum fanından ses geliyor. servise yolladım hiç bişey yapmdan geri yolladılar. yine aynı ses geliyo. servis hizmeti berbat hiç tavsiye etmiyorum.

  4. hilal Yanıtla

    yaklaşık 2 ay önce aldım.memnunum ama microsoft office 2010 yüklemek için şifre istedi bilgisayarın altındaki şifreyi yazıncada hatalı şifre dedi.ayrıca sesi çok kısık en son düzeye alıyorum yinede az geliyor.bi ayarı varda ben mi bilmiyorum anlamadım.yardımcı olursanız sevinirim

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba hilal,
      Cihazın altındaki şifre muhtemelen işletim sistemine aittir. Cihaz üzerinde gelen Ofis 2010 yazılımı 60 günlük deneme sürümü olduğundan lisans satın almalısınız. Ses olayına gelince video yada müzik oynatıcınızdan kaynaklı bir problem olabilir. Sağ alt kısımda yer alan ses ikonuna tıklayınca “Karıştırıcı” kısmına tıklayıp diğer ses düğmelerinin açık konumda olduğuna dikkat ediniz.

  5. murat Yanıtla

    arkadaşlar bende aynı pc var ekran kartım nvıdıa geforce gt 540m 2gb vram ben bunun sürücüsünü buluyorum yüklüyorum ama bilgisayarınıza uyumsuz diyor anlıyacağınız bunun ekran kartı sürücüsünü nasıl bulurum interneti komple desştim attım hepsini indirdim ama bilgisayarınıza uyumsuzdur diyor hepside bişey önerirmisiniz bana…

  6. TARIK Yanıtla

    Merhaba ben bilgisayarı daha yeni aldım ama klavyeden her hangi bir tuşa basınca fare 2-3 saniye donuyor nasıl düzeltebilirim yardımcı olurmusunuz.

    Teşekkürler.!

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba TARIK,
      Klavye+Mouse bir set olarak mı aldınız ayrı ayrı mı satın aldınız. Mouse farklı bir bilgisayarda kullanıldığında aynı tepkiyi vermiyorsa sizin bilgisayarınızda yüklü olan sürücüleri ile ilgili problem vardır, yazılımını tekrar yüklemeyi deneyin.

  7. gorkem Yanıtla

    merhaba ben daha dün aldım çok memnunum ama yerel disc: D olmayısı beni şaşırttı. herşey yerel disc : C de olursa bi format durumunda hepsi gider ve programlardan dolayı bilgisayar yavaslar. napabilirim?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba Görkem,
      Bu durumu rahatlıkla çözebilirsin. Bilgisayar konusunda deneyimli bir arkadaşından yardım alarak disk bölümlemesi yapman mümkün. Disk Yönetimi kısmından “Birimi Küçült” (Shrink Volume) işlemi yaparak bilgisayarında “C” ve “D” bölümleri oluşturabilirsin. Tabi bu işlemleri yaparken yedek almakta fayda var.

  8. osman Yanıtla

    Merhabalar bende yeni aldım sayılır. Alır almaz format attım üzerindeki windowsu kullanmadım bile. Sormak istediğim 2 soru var.
    1. F tuşlarına FN siz basılmıyor mu ? yani mesela F5 e basmak istediğimde FN ye basmak zorundayım şuanda yoksa multimedia tuşuna geçiyor ve ekranı kapatıyor yada F6 basmak istediğim mousepad i kapatıyor bunun vir yolu varmı ?
    2. sorum Numaratik tuşların yanında yani pcnin en sağ tarafında en üst uç tarafdaki tuş ne işe yarıyor 😀 3 tane icon var gülümseyen 🙂 o tuşun bende işlemi yok basıyorum çalışmıyor ?
    Teşekkürler..

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba osman,
      Ürünü test edeli uzun zaman olduğundan sorularınıza sağlıklı bir yanıt veremeyeceğim.

  9. Dark Side Yanıtla

    Merhabalar ben de bilgisayarımı alalı 2 ay oldu ancak ilk aldığımdan beri bilgisayarımın sesi çok düşük dediğiniz tüm işlemleri yaptım hatta ses kartını silip tekrar yükledim ama bir sonuç alamadım acaba sizin test ettiğiniz makinenin de aynı sorunu var mıydı? Eğer ondan da düşük ses geliyorsa en azından bilgisayarımda bir problem olmadığını düşüneceğim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  10. süleyman Yanıtla

    bence güzel bir bilgisayar ama vramı ve ekran karı düşük bu yüzden bazı oyunlar kasar ve pes 2012 felan açmaz diyorlar b doğrumu doğruysa nasıl yükseltilir bu vram bendeki vram 1 ekran kartıda 1 gb

  11. süleyman Yanıtla

    ya birşey sorcam bendeki bilgisayar packaer bell easynote ts bazen açtığımda görüntü geliyor ama hiç bir şey açmıyor ve bende düzelsin diye kapatıp tekrar açıyorum .birşey daha vardı ben nvıdıa ekran kartı var tıklayınca bu ekran kartı kulanılamıyor diyo acaba neden

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba süleyman,
      Bahsettiğiniz sorunlar ürünü aldığınızdan beri devam eden sorunlarsa ekran kartınızda bir problem var demektir. Şayet daha sonraları oluşan bir problem ise ekran kartınıza ait sürücülerde veya ekran kartınıza ait yardımcı programda yaptığınız bir ayar buna sebep olmuş olabilir.

  12. süleyman Yanıtla

    bende bu bilgisayardan memnunum ama birşey yüklerken yavaşlamıyo ama yavaş yüklüyo mesala kuzenimin laptopu lenovanın o 20dk de yüklediği şeyi ben 2 saatte yüklüyorum bunu düzeltme imkanı varmı yani hızlandırma felan

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba süleyman,
      Yükleme derken hangi programı kastediyorsunuz. Ayrıca kuzeninizin bilgisayarındaki disk SSD’mi. Bu arada UAC kullanıcı denetim ayarının seviyesini düşürmenizi öneririm.

  13. mehmet Yanıtla

    bu bilgisayarda cd siz kısa yoldan nasıl format atabileceğimizi tarif edermisiniz?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba mehmet,
      Recovery yapmayı deneyin. İçerisinde recovery için ayrılmış bir bölüm bulunmaktadır. Sistem başlangıcında recovery yapmanız için bir tuşa basmanız gerektiğini soracaktır.

  14. süleyman Yanıtla

    meraba bişi sorcam size ben bu model bilgisayarı aldım alalı 1 yıl oldu ve son zamanlarda bilgisayarımı açarken o windows başlatıyora kadar geliyor ve orda donuyor sonra 2 dk sonra kapanıp tekrar açılıyor bazenleri bu neden olur bilen varmı bilgisayarım packard bell easynote ts bu bilgisayardan yani laptop işte

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba süleyman,
      Bilgisayarınızda virüs taraması yapın yada yedeklerinizi alarak “recovery” işlemini yapıp sisteminizi yeniden kurun.

  15. Alp Akkoç Yanıtla

    Merhaba Bilgisayarda Fn tuşu herzaman aktif f5 bastıgımda ekran fn tusuna basmadan kararıyor sürekli acık onu nasıl kapalı hale getirebilirim ?

  16. ahmet Yanıtla

    bende bu laptoptan var norton kulanıyordum son sürümünü günü bitti bana güzül internetten indirmelik iyi bir virüs programı önerebilirmisiniz ya linkni atın daha iyi olur

  17. Alp Akkoç Yanıtla

    Dediklerinizi uyguladım fakat olmadı, fn tuşum takılı değil , mesela örnek vericem ,fn tuşzuz f5e bastıgımda ekran kararıyor fakat , fn tuşuyla bastığım kararmıyo?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Tekrar merhaba,
      Bazı bilgisayarlarda FN tuşu olmadan yukarıdaki özellik tuşları çalışır. Sizdeki durum en başından beri nasıldı?

  18. Alp Akkoç Yanıtla

    En başından beri böyleydi f5 bastıgımda direk ekran kararıyodu bilgisayarı 1-2 hafta önce aldık

    • ahm3t YazarYanıtla

      Ürünü satın aldığınız yere danışın veya kullanma kitapçığını okuyun lütfen.

  19. abdullah Yanıtla

    benimde bu koptoptan var ve 7 ane oyun var pes2013,metin2 wolfteam,cs1.6,need for speed mostvanted,mound blade gibi oyunlar var bunların bu laptopa bi zararı olurmu bu laptoptan var aynı model bilgisayarın bi çökme riski felan varmı bu laptop bu oyunları kaldırabilirmi?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba abdullah,
      NFS gibi yoğun grafik uygulaması kullanan oyunlarda full performans belki oynayamayabilirsiniz. Sisteminiz çökmeden önce sisteminizin yedeğini (imaj) alarak dosyalarınızın güvenliğini sağlayabilirsiniz.

      • abdullah Yanıtla

        bişey daha sorcam ben metin2 oynarken laptopum az ısınıyor ondan bişey olurmu mesela sabah tan akşama kadar bu oyun açık kalsa diyelim laptop bozulurmu. bişey daha sorcam ben bu nfs felan bilgisayarda dursa arada bi oynasam bilgisayara bi zararı olmaz demi

  20. abdullah Yanıtla

    bilgisayarımın ısısını nasıl öğrenebilirim ona göre tedbirli olsam bunu öğrenmei bana öğretebilirmisiniz benm laptopta bundan aynısı madde madde ince ayrıntılarına kadar söleseniz

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba abdullah,
      Bilgisayarınızın işlemci ısısını http://www.cputhermometer.com/ burada yer alan program ile ölçebilirsiniz. Bilgisayarınızın fazla ısınmaması için http://www.bilgisayar-destek.com/genius-nb-stand-280-laptop-sogutucu-incelemesi/ linkte yer alan ürüne benzer şeyler kullanabilirsiniz. Havalandırma kısımlarının önünü kapayacak şekilde bilgisayarınızı kullanmayın. Ayrıca zaman zaman elektrik süpürgesi vasıtası ile bu havalandırma kanallarında biriken küpürleri çekip performans artışı sağlayabilirsiniz. Bu arada ince ayrıntısına kadar buradan anlatmam mümkün değil:)

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba,
      Tamamen tercih meselesi, İki ürün de oldukça kaliteli ve güzel. HP AMD işlemciye Packard Bell ise Intel Corei5 işlemciye sahip. İki üründe alınabilir.

  21. mehmet Yanıtla

    bu laptop diğer laptoplara göre cansız gösteriyo o nasıl ayarlanabilir ve bişi daha dicem lenova ideapadmı daha iyi yoksa bumu hangisini tercih etmek daha iyi lenovada daha çok özellik var ama bilmiyorum hangisi daha iyi siz ce hangisi iyi

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba mehmet,
      Her bilgisayarın kendine özgü görüntü kalitesi ve sunduğu özellikler vardır. Eğer mesele sadece gösterdiği görüntünün güzelliği ise almak istediğin bilgisayarda satıcıdan rica edip bir HD video açmasını isteyebilirsin. Bu sayede beğendiğin görüntü hangisindeyse onu satın alırsın ama görüntünün performans olmadığını unutmamak gerekir. Packard Bell veya Lenovo İdeapad arasında bir seçim yapmak zor. İki markada oldukça iddialı ve kaliteli ürünler sunmakta. Bu olaylarda bütçeye göre de hareket etmek gerekir.

  22. süleyman Yanıtla

    ben oyun oynarken euro similator 2 oynarken birden ekran dondu mavi bir yazı çıkdı ve en altta sayı 100 oldu kendisini yeniden başlattı açılıncada bi uyarı geldi oda şöyle:windows beklenmeyen bir kapatmadan kurtarıldı diyo bi de sorunlu olayın adı var oda bluescreen diyo neden böyle oldu bi açıklarsanız iyi olur

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba süleyman,
      İşletim sistemini ve alınan ekran hatasını belirtirsen daha sağlıklı cevap verebilirim.

  23. memet Yanıtla

    ben eset nod 32 6.sürümünü indirdim tarama yapıyorum dosyaşarın yanında açılırken hata oluşdu diyo o neden kaynaklanıyor ama taramayı yapıyo yani sadece dosyaların yanında açılırkeen hata oluşdu diyo

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba memet,
      Hata ekranının görüntüsünü veya linkini gönderebilirseniz daha sağlıklı sonuçlara varabiliriz.

  24. memet Yanıtla

    bişi sorcam bende ttnet gezginler var takıp pc kurdum benim pc bu pc aynısı zaten sonra windowsun algılanması bekleniyor ve ilk kulanıma hazırlanıyor diyor öyle bekletiyo bunun için ttnet gezginleri aradım diyolarki teknik servisle görüşün siz yardım cı olabilirmisiniz

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba memet,
      Özel bir yazılım olduğundan yardımı üretici firmadan almalısınız.

  25. orkun Yanıtla

    Merhaba, easynote tm86 modeli.. Fakat daha önce normal çalışan kamera yok oldu..Format atıldı camera sürücüsü de yüklendi ancak sonuç yok.. Pc nin içinde sanki kamera kayboldu..yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkürler.

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba orkun,
      Öncelikle kameraya ait yazılımları ve yüklediğiniz sürücüleri siliniz. Bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda bir donanım bulundu uyarısı alıyorsanız kameranız çalışıyor demektir. Ayrıca aygıt yöneticisinde “bilinmeyen donanım” yada “Diğer donanım” başlığı altında bir donanım görünüyor mu?

  26. mira Yanıtla

    Merhaba.. aynı marka laptop kullanıyorum. Çizim amaçlı kullanmak için almıştım fakat 64 bit de programları düngün çalıştırmadı (3dmax, photoshop gibi). bizde aldıktan bir ay sonra 32 bit yaptırdık.oldukça yavaşladı ve bu şekilde de sürekli sorun çıkardı, hala bir çözümünü bulamadık. tekrar 64 bit yapmak bir çözüm olur mu ? ya da ne önerirsiniz ?

  27. ahmet Yanıtla

    bu pc iyi ama oyun için alcaksanız biir çok oyunda arada bi mavi ekran hatası oluyor ve yeniden başlatıyor dayanıklı bi pc ama çok cabuk aşırı derecede ısınıyor ve sesiz bir şekilde çalışıyor bir çok şeyi zorlanmadan açıyor bu pc oyle internete gırmek için felan alcaksanız gayet kulanışlı bir pc ama oyun için felan alcaksanız bunun aynı fıyatına hp lenova felan alabilirsınız bunun tek sorunu oyun oynarken ısınması ve arada mavı ekran hatası oluşması 2 senedır kulanıyorum o 2 sorunla karşılaştım sadece vın felan kulancaksanız açmıyor teknık servıse felan gondermenız lazım malesef ama bu pc fazla önermem sızlere ayn fıyata daha ıyılerı var….

  28. ahmet Yanıtla

    bende bu pc den var kullanalı 2.5 sene felan oldupc genelde hep evde kulandım bataryası takılı ve şarj aleti takılı son günlerde pilinizi değiştirmeniz yararlı olabilir diyor bunu nasıl düzeltirim bataryasını felan çıkarıp takdım ama bi işe yaramadı sızın bı onerınız varmı bıde alınması gerekiyosa bu pc nın pili yanı bataryası kaç tl mal olur

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba ahmet,
      Muhtemelen batarya ömrünü tamamlamak üzere. Teknoloji mağazalarına gidip muadil bir batarya almanızı öneririm. Ortalam 100-150TL civarı olduğunu düşünüyorum.

      • ahmet Yanıtla

        ben zaten genelde evde kullanıyorum laptopa pil almayıp şarj aletine bağlı kullansam bi sorun olurmu elektirik sorunum yk yani elektirik gidip gelmiyo bazıları o yuzden pc yanabilir diyo ama bende oyle bi srn yok pirize takılı pilsiz kulanılırmı

  29. tunay Yanıtla

    bilgisayarı 2 senedir kullanıyorum 2 haftadır wifisi çalışmıyor.Sorunları gider dediğimde sürücü eski diyo sürücüsünü indirebileceğim bi link atabilir misiniz

  30. erkan Yanıtla

    slm kardesim dun aldım bu cihazı amapek anlamam bu işlerden sizden bilgi alabilirmiyim bu cihaz hakkında.NBC PACKARD BELL EASY NOTE-TSX66-HR-704TK.

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba erkan,
      Bu cihaz hakkında merak ettiğin soruları yöneltirsen ona göre cevap vereyim. Ayrıca bu cihazı ne amaçla kullanacağına dair bilgiler verirsen gerekli açıklamayı sağlıklı bir şekilde yapayım.

  31. ahmet Yanıtla

    bu pc de oyun oynarken mavi ekran hatasıyla karşılaşıyorum pc ısınma gibi bi sorun yok bunu nasıl düzeltebilirim acil yardım edermısınız oyunu çokda oynamıyorum 10dk sonra mavi ekran hatası verıyor ve yenıden başlıyor eskiden 1 kaç kere olurdu şimdi dahada sıklaştı ve hatada ffff8808 böle bişiy gibi netde ekran kartı değiştirmelisin tak çıkar felan dıyolar bunun pc uzerınden düzeltme yolu ykmu

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba ahmet,
      Ekran kartınıza ait yazılım ve sürücüleri silin. Daha sonra üreticinin sitesinden işletim sisteminize uygun en son sürücü ve yazılımı kurun. Sorunun düzeleceğini düşünüyorum.

  32. ayşe Yanıtla

    mavi ekran hatası için c dikini sistemi en başa yüklesen otomatik olarak herşey düzelirmi o mavi ekranla karşılaşma ihtimali varmı sistemi geri yükleyince

    • ahm3t YazarYanıtla

      Tekrar merhaba ahmet;
      Sistem geri yükleme yaparak işletim sistemi ve sürücü güncellemesi olarak cihazın ilk ayarları ile açlılması anlamına gelir. Bu işlem mavi ekran sorununuzu yüksek ihtimal çözecektir.

  33. ahmet Yanıtla

    rakadaşlar eastynote ts modeli var elimde format atmam gerekiyor fakat cd vermedikleri için atamıyorum. nasıl format atacam yardımcı olurmusunuz?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba ahmet,
      Eğer cihazı formatlamadıysanız yada disklerde bir değişiklik yapmadıysanız “Recovery” “Kurtarma” kısmı bulunmaktadır. Bilgisayar başlangıcında revovery ile ilgili yöndergeleri izleyerek cihazı fabrika ayarlarına getirebilirsiniz. Eğer bu kısım yoksa piyasadan Windows DVD’si bulmalısınız.

  34. erol Yanıtla

    merhaba benimde şöyle bir sorunum var bilgisayarımda bluetooth bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba erol,
      Aygıt yöneticisi içerisinde bluetooth cihazı görünüyor mu? Sürücü yüklemesini yapmamış olabilir veya donanımı açmamış olabilirsiniz. Donanımı açmak için bilgisayarınızda bir anahtar olabilir. Yada FN+Fx tuş kombinasyonu ile açılabilir.

  35. ayşe Yanıtla

    benm şöyle bir sorunum olucakdı ekran kartına bakdığımda 2 tane gözüküyor intel(r)graphics family ve diğeride geforce gt540m dixdiagdan bakdığımda kullanılan ekran kartı intel(r)graphics olarak gözüküyor ve oyun felan oynarkende gt 540 m geçmiyor ben bu gt 540 m nasıl kullanırım ona nasıl geçiş yaparım ???

  36. murat Yanıtla

    Bende packerd bell easyNote var bilgisayarımdaki fonksiyon(f) tuşları ters çalışıyor.Yani önce (fn) tuşuna basılı tutup sonra f tuşlarını kullanabiliyorum acaba bunu nasıl ters çeviririm.

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba murat,
      Bahsettiğiniz şekil doğru olandır. Fonksiyon tuşunun kullanım şekli zaten budur.

  37. burak çınar Yanıtla

    hocam bende bundan aldım ama oyun oynarken ısınıp kapanıyor ve çok kasıyor oyunlarda nasıl çözebilirim bunu

  38. Rukiye Yanıtla

    iyi günler, ben de easynote ts kullanıyorum. ekran kartım nvida geforce gt540m 1gb benim de iki sorum olacak.
    1. a tuşum çalışmıyor. kopyalayıp ctrl v yaparak kullanıyorum.bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır
    2. sorum ise cihazı projektöre bağlayamıyorum.ekran çözünürlüğünü denetim masası-görüntü-ekran çözünürlüğünden düşük seviyeye getiriyorum ama yine de olmuyor.ne yapmam gerekir..
    şimdiden teşekkürler..

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba Rukiye,
      Sorularınızı sırası ile cevaplayayım.
      1- a tuşunuz çalışmıyorsa muhtemelen tuş takımının altına gelen kısımda bir arıza vardır. Toz , küpür sıkışması yada çay-kahve yada herhangi bir sıvı dökülmesine bağlı arıza. Bununla ilgili teknik servise cihazınızı götürdüğünüzde çözüm bulunabilir. Eğer tuş hareket etmiyorsa tuş takımını değiştirebilirsiniz. İkinci el cihaz satan yerlerde bu tuşu tek olarak bulmanız mümkün olabilir . Yada biraz para verip komple bir tuş takımı almanız gerekebilir.
      2- FN tuşu ve yukarıda bulunan F tuş kombinasyonlarını denediniz mi? Sanırım F8 ekran değiştirme ile alakalıydı. Zaten F tuş takımının üzerine baktığınızda ekranla ilgili birşey gördüyseniz FN+(bahsettiğim tuş) birlikte basarsanız ekranda seçenekler belirmesi gerekiyor. Yada masaüstündeyken sağ tıklayıp “Grafik Seçenekleri” ne girerseniz burada çıkış ile ilgili seçenekler olmalı. Buradan görüntünün hangi şekilde olacağına dair seçenekler mevcut. Siz LCD yada LCD+projeksiyon seçeneğini seçmelisiniz. Tabi bunları yapmadan önce projeksiyon bilgisayarınıza bağlı olsun.

  39. selçuk Yanıtla

    bende bu pc den var ekran aygıt yöneticisinden görüntü bağdaştırıcısına bakınca 2 tane ekran kartı gözüküyor intel(r)graphics family ve nvıdıa geforce gt 540m
    dxdiagdan baktığımda graphics familiy kullanımda gözüküyor ve oyun açınca çok kasıyor diğer ekran kartını nasıl kullanırım ve nvdıa kullanınca oyunlarda kasma sorunum gıdermi

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba selçuk,
      Bu durumu düzeltem için masaüstünde sağ tıklama yapıp orada yer alan “NVIDIA Denetim Masası” seçeneğine tıklayacaksın. Açılan yerde sol kısımda yer alan “3D Ayarlarının Yönetilmesi” kısmına tıklıyorsun. Sağ kısımda açılan yerde “Tercih Edilen Grafik İşlemci” seçeneğini “Nvidia” olarak belirlersen bundan sonraki grafik gerektiren uygulamalar için nvidia devrede olacaktır. İlgili menü için aşağıdaki linke tıklayıp görseline ulaşabilirsin.

      http://www.bilgisayar-destek.com/nvidiadm.jpg

  40. ahmet Yanıtla

    PC boşda beklerken veya bir işlem yapınca google bile dolaşıp müzik felan açınca oyunlarda hapörlörden değişik sesler geliyor ve işlem yapılmıyo yeniden naşlatınca düzeliyo

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba ahmet,
      Bunun muhtemel sebebi mikrofon girişinin açık olmasındandır. bir uğultu veya zaman zaman uzun süre öten sirene benzer bir ses ise mikrofon ses düzeyi seviyesini kontrol ediniz.

  41. tuba Yanıtla

    merhaba

    benim bilgisayarımda packard bell easynote ts fakat bir şeye bastım ama ne bilmiyorum,sağ taraftaki numerik tuşlar şu an çalışmyor.Naıl düzelir?

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhaba tuba,
      FN tuş kombinasyonlarını denemelisin. FN+Numlock gibi

  42. tuna Yanıtla

    Merhaba PC ilk açtığımda donmaya başladı başladı bende recovery yapmak istiyorum fakat d dilindeki dosyalarının gitmesini isistemiyorum hangi seçenekleri seçerek bunu yapabilirim

    • ahm3t YazarYanıtla

      Merhhaba tuna,
      Bu cihazın recovery seçeneklerini hatırlamıyorum ama recovery işlemlerinde en güvenli ve temiz yöntem datanızı ayrı bir diske almanız olacaktır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir